Tractoare DEUTZ FAHR
AGROTRON X 720 DCR
Motor DEUTZ COMMON RAIL EURO III DCR. 24 supape. 6 cilindri, turbo Intercooler Cilindree 7146 cm3 – Putere omologata in regim nominal de 2350 rotatii/min. (2000/25/CE) 269 CP/ 198kW. Putere maxima 275 CP / 202 kW. Carburant:: motorina si biodiesel pana la 100%. Sistem de racire lichid/ulei. Regulator electronic motor. Radiator carburant. Radiator ulei motor / transmisie. Priza cu 7 poli (interna si externa). Ambreiaj cutie de viteze cu discuri in baie de ulei cu comanda HIDROSTATICA. Cutie de viteze AUTOMATIC POWERSHIFT. Ambreiaj PTO cu discuri in baie de ulei cu comanda ELECTROHIDRAULICA. PTO AUTOMATA. Comenzi ELECTROHIDRAULICE pentru: ambreiaj PTO, cuplare dubla tractiune si blocaj diferentiale. Franare integrala cu frane spate cu discuri in baie de ulei cu comanda hidrostatica. Directie hidrostatica cu pompa independenta. Volan reglabil in inaltime si inclinare. Unghi de virare de 520. Ridicator ELECTRONIC cu comanda exterioara de la buton. SDS: functie secventiala repetare operatiuni. Aparatura DIGITALA cu DISPLAY GRAFIC.
- Scaun EUROMAT cu suspensie PNEUMATICA, reglare automata a greutatii si inaltimii pentru scaun, amortizare longitudinala, rotire scaun, spatar reglabil, tetiera + COMANDA MULTIFUNCTIONALA montata pe brat
- Al 2-lea scaun pentru pasager
- Centura de siguranta
- Stergator parbriz posterior
- Cabina originala, insonorizata, sistem ventilatie si aer cald, CLIMATIZARE , parbriz spate si geamuri laterlae care se deschid, posibilitatea de montare radio cu antena, 4 boxe, ceas, geamuri atermice, parasolar, spatiu depozitare incalzit/racit, oglinzi retrovizoare externe telescopice, , lumina interior, priza externa pentru controlul utilajelor, spatiu depozitare acte.
- Scara reglabila
- Acoperis din sticla cu parasolar, 2 faruri de lucru fata si 2 spate montate pe cabina
- Rezervor: 560 litri
- Cutie de viteze 50 km/h ( limitat din motive legale la 40 km/h)
- Cutie de viteze cu 6 trepte cu sistem “AUTOMATIC POWERSHIFT” si INVERSOR HIDRAULIC SUB SARCINA, 4 viteze cu cuplare electrohidraulica sub sarcina de la buton si super-reductor; 40 viteze inainte + 40 viteze inapoi (raport 49/26)
- Circuit hidraulic „LOAD SENSING” cu pompa debit variabil de 120 l/ min.
- Stabilizatori cu BLOCARE OSCILATII tiranti IN INALTIME + TIRANT CENTRAL cu reglare mecanica
- RIDICATOR ELECTRONIC si aparatura digitala
- Distribuitori hidraulici auxiliari cu 8 cai, comanda ELECTROHIDRAULICA: 4 cai cu regulator de flux si cronometru (timer), 4 cai cu regulator de flux si JOYSTICK+ POWER BEYOND: priza de ulei directa pentru legarea distribuitoarelor externe
- PTO spate 540 ECO/1000 rpm
- Instalatie frana pneumatica pentru remorcare (pt Italia obligatoriu cu D-D2-D3)
- PUNTE FATA CU SUSPENSIE HIDRAULICA cu reglare automata + blocaj diferential fata multidisc in baie de ulei + sistem SBA/ASM: gestiune automata a tractiunii fata si a diferentialului
- Anvelope: 520/70R30 fata 710/70R38 spate (jenti fixe) (omologare „exceptionala” Italia)
- Radar
- Cabina cu parbriz fata fix si geamuri laterale care se deschid
- Cabina amortizata cu suspensii pneumatice cu reglare automata
- Girofar
- 2 faruri de lucru spate montate pe cabina
- 2 faruru de lucru fata aditionale montate pe cabina
- Aparatori noroi fata
- Aparatori noroi spate
- Suport fata pentru greutati (330 kg) cu carlig
- Carlig posterior cat C cu reglare rapida + carlig D3
- Bara oscilanta